sâmbătă, ianuarie 03, 2009

Cele mai proaste filme ale anului 2008

Nu pot sa spun că am văzut prea multe filme in 2008, ceea ce m-a deranjat este că din puţin-ul vazut mi-am dat că in 2008 s-au realizat nişte comedii oribil de proaste, fără pic de bun gust, fară vreo notă artistică, doar prostie pură.

Dacă ar fi să fac o scurtă listă, cam aşa ar arăta:

  • Hottie & Nottie
  • SuperHero Movie
  • Don't Mess Up With Zohan
  • Harold & Kumar
Îmi pare rău dacă voi aveţti altă opinie, nu vreau să supăr pe nimeni, este doar părerea mea.

Un comentariu:

  1. Zohan e cu adevarat o imbecilitate, dar am ras la el pe bune. Harold si Kumar alta chiftea dar a fost atat de amuzanta faza cu campul de canabis in flacari si ei alergand prin fum de marihuana. In primul H&K vreau sa zic.
    Celelalte doua nu le-am vazut

    RăspundețiȘtergere