miercuri, ianuarie 07, 2009

Subnutriţi ?

E ciudat ...
Poate doar mi se pare mie, dar din câte am observat generaţiile noi sunt tot mai mici (precum inălţime, chiar şi capaciţăţi minatale). Din cate imi aduc aminte intr-a 5-a şi a 6-a nu mai eram influenţat de personajele din desene animate (nu vad nimic rau in asta, dar sunt influenţaţi de niste personaje de-a dreptul stupide - de unde ştiu ? pai trebuie sa recunosc că încă mă uit şi eu la desene). Pe holurile şcolii alearga de colo colo şi urlă "sunt gardianul galbeeeen", sunt aproape sigur ca eu nu faceam asta la acea vârstă.
În plus, noile generaţii sunt foarte mici de statură, am fost şi eu mic, dar nici chiar aşa. Poate să mi se pare mie ? oare să fi fost şi eu la fel ? chiar nu cred.
La nivel de intelect: eram la laboratorul de informatică, mă aşez la calcuator şi când trag puţin tastatura, sub ea un test (nota 5) a unui elev de 5-8 (presupun). Unul din subiecte cerea să fie scrise în ordine descrescătoare (nu ştiu cum să le numesc ... ţarile, judeţele etc.) şi arata cam aşa la el: "galaxie -- continent -- ţară -- oraş -- sat -- judeţ". Alt subiect cerea să facă o schema a familiei sale: din chenarul "mamă" + "sora mamei" = el.

Mda, ciudat m-am gândit că poate sunt subnutriţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu